У фахівців Укрзалізниці триває робота над відновленням онлайн-продажу квитків. Наразі можна купити квиток на вокзалі або оформити його у потязі. Голова Укрзалізниці Олександр Перцовський зауважив, що робота онлайн-сервісів буде відновлена найближчим часом. На вокзалах працюють спеціалісти, які керують чергою та забезпечують пріоритетні місця у черзі для пасажирів з особливими потребами. Якщо не встигнули купити квиток у касі, можна зробити це у потязі. Попри кібератаку, всі поїзди їдуть за розкладом, а електронні системи переведено в резервний формат. Пасажирам, які мають квиток онлайн, його друкувати не потрібно, адже провідник посадить їх у потяг по зображенню квитка. В разі відмови у продажі квитка у потязі можна звернутися до начальника поїзда або на гарячу лінію.
