Команда КВЦ «Парковий» впровадила CRM систему NetHunt CRM, яка дозволила їм об’єднати маркетинг і продажі у єдину систему. Це дало змогу команді працювати більш ефективно, бачити повну картину клієнтського шляху і розподіляти бюджети з урахуванням результативності кожного каналу залучення. Впровадження CRM дозволило оптимізувати час роботи маркетологів на 30%, а також покращити обробку запитів у воронці, що позитивно вплинуло на динаміку продажів та взаємодію з клієнтами. Крім того, команда змогла глибше сегментувати базу клієнтів та запускати персоналізовані кампанії для кращого взаємодії з аудиторією. В результаті впровадження NetHunt CRM, команда КВЦ «Парковий» побудувала цілісну систему взаємодії з клієнтами, що дозволило їм досягати спільних бізнес-цілей більш ефективно.
