З 1 червня в Швеції відбудуться зміни в торгівлі алкогольними напоями. Тепер дрібні виробники зможуть продавати свою продукцію напряму клієнтам, не обов’язково через державну мережу магазинів. Це перше послаблення державної монополії на продаж алкоголю, яка діяла більше століття. Мета цих змін – допомогти малому бізнесу в галузі алкоголю, але при цьому зберегти державні алкомагазини Systembolaget важливими. До цих змін готувалися з 2021 року, коли спецкомісія визначила, що вони можуть збільшити продажі алкоголю в країні. За новими правилами, бізнес зможе продавати алкоголь після екскурсії на виробництво та обмеженими годинами з 10 ранку до 8 вечора. Покупцям також нагадають про ризики зловживання алкоголем. Через шість років планують оцінити вплив цих змін на споживання алкоголю і при необхідності переглянути законодавство.
