У своєму заповіті покійний дизайнер Джорджо Армані попросив своїх спадкоємців поступово продати модний дім, який він заснував понад 50 років тому, або вивести його на біржу. Армані помер у віці 91 року і не залишив нащадків, які могли б успадкувати його бізнес, що оцінюється у 5–12 млрд євро. У заповіті йдеться про те, що спадкоємці повинні продати 15% акцій компанії протягом 18 місяців після його смерті, а пізніше передати ще 30-54,9% акцій тому ж покупцеві протягом трьох-п’яти років. Першочергове право на покупку акцій мають великі компанії, такі як LVMH, L’Oreal та EssilorLuxottica, або інші компанії “рівного статусу”, що були визначені фондом, створеним Армані для збереження його спадщини. Армані був єдиним власником компанії, і він завжди пильно стежив за нею, не бажаючи розпушувати свій контроль або виводити її на біржу.
