Європейська комісія нарахувала штраф у розмірі 157 мільйонів євро на відомі модні бренди Gucci, Chloe і Loewe за узгодження цін на свою продукцію. Компанії втручалися у комерційні стратегії своїх роздрібних продавців, обмежуючи їх можливість встановлювати власні ціни в інтернеті та офлайн. Головна мета була заборонити будь-які знижки та забезпечити однакові ціни на товари як у власних каналах продажів, так і у роздрібних магазинах. Така поведінка призвела до обмеження вибору для споживачів та підвищення цін. Віцепрезидентка Європейської комісії підкреслила, що це рішення є сигналом для індустрії моди та інших галузей, що антиконкурентні практики не будуть терпітися в Європі. Раніше ЄК схвалила угоду про покупку бренду Versace італійським будинком моди Prada.