Новини культури - Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Новини культури

Президент Київського університету культури Михайло Поплавський провів майстер-клас, де обговорював розвиток українського контенту в інтернеті. Він підкреслив важливість популяризації українських проєктів та культури через соціальні мережі. Поплавський наголосив, що сьогодні соціальні мережі стали основним засобом комунікації, а також платформою для створення особистого бренду. Він поділився успішними прикладами українського контенту, який здобув популярність у світі, зокрема у TikTok та музичних платформах. Поплавський закликав аудиторію використовувати соціальні мережі для розвитку власного бренду та наголосив, що увага стала новою валютою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *