З 1 листопада в Україні стартували нові правила оформлення та продовження відстрочок від мобілізації. Тепер подати документи можна лише через застосунок Резерв+ або у ЦНАП, а паперові заяви вже не прийматимуться у територіальних центрах комплектування. Зміни впроваджені для зроблення процесу прозорішим, зменшення навантаження на центри комплектування та уникнення ризиків корупції. Цифрові відстрочки будуть автоматично продовжені, але для офлайн-відстрочок чи для тих, хто не може скористатися онлайн-заявкою, буде можливість звернутися до ЦНАПу. Тепер ЦНАПи працюватимуть як фронт-офіси з прийому документів, які потім направлятимуться в електронній формі до центрів комплектування. Паперові довідки про відстрочку відтепер не вимагатимуться, або достатньо мати QR-код у застосунку або у роздрукованому вигляді. Цифровізація має спростити процес та зменшити людський фактор.