Компанія Meta у 2024 році може отримати близько 10% від обсягу продажів від реклами шахрайських схем і заборонених товарів, що складає приблизно $16 млрд. Ця інформація стала відома з внутрішніх документів компанії, на які посилається Reuters. Реклама, про яку йшлося, включає фейкові інвестиційні проєкти, незаконні онлайн-казино, шахрайські інтернет-магазини та заборонені медичні засоби. Meta намагалася виміряти розміри цієї реклами на своїх платформах, таких як Facebook та Instagram. За даними Meta, у 2024 році компанія заробила понад $164,5 млрд, і близько $7 млрд з цієї суми припало на рекламу високоризикових або потенційно шахрайських кампаній. Кожен день користувачі отримують до 15 мільярдів таких оголошень. Meta заявила, що активно бореться із шахрайською рекламою, а оцінка у 10% є наближеною та загальною. Компанія також намагається зменшити кількість фейкових оголошень, але водночас виникають стурбованості, що різке видалення таких кампаній може вплинути на фінансові показники компанії.