За даними Bloomberg, після введення нових тарифів США, китайські маркетплейси Temu і Shein стали стикатися зі значним зниженням продажів на американському ринку. Протягом тижня з 25 квітня по 1 травня продажі Shein впали на 23%, а Temu – на 17%. Це зниження стало наслідком скасування податкової пільги, яку компанії використовували для безмитного постачання товарів з Китаю. Дональд Трамп також збільшив мита на імпорт з Китаю, що призвело до подорожчання продукції і спаду споживчої довіри. Shein підвищила ціни на категорії товарів, такі як краса та здоров’я, іграшки, товари для дому та жіночий одяг. Temu також збільшила ціни через нові мита Трампа на товари з Китаю та планує перейти до моделі локального виконання замовлень, щоб уникнути мит. Amazon, Walmart і Target поки не змінили свою цінову політику, але тиск від постачальників з Китаю створює невизначеність щодо майбутніх витрат для споживачів.
