Концерн Stellantis розглядає можливість продажу Maserati, що є їхнім представником у сегменті люксових автомобілів. Це рішення ще не прийняте, але вже вивчаються різні варіанти. Переговори щодо майбутнього Maserati почалися до призначення нового генерального директора Антоніо Філози. Продаж Maserati є одним з можливих сценаріїв, який аналізується консалтинговою компанією McKinsey. Хоча офіційний представник Stellantis запевнив, що Maserati не продається, дані бренду за останні роки є не дуже втішними. У раді директорів Stellantis немає єдності щодо подальшої долі Maserati: одні вважають, що краще його продати, інші вбачають у бренді ще потенціал. Серед можливих покупців називають китайські автокомпанії, які хочуть закріпитися на європейському ринку. Акції Stellantis втратили значну частину вартості, тому деякі аналітики рекомендують компанії сконцентруватися на ключових брендах для підвищення прибутковості.
